Aangekomen in Oslo!! - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Folkert en Jantine - WaarBenJij.nu Aangekomen in Oslo!! - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Folkert en Jantine - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Oslo!!

Blijf op de hoogte en volg Folkert en Jantine

14 Augustus 2012 | Noorwegen, Oslo

Hallo Allemaal,

Even een kort berichtje van ons.
Vandaag zijn we na drie kwartier vertraging aangekomen in Oslo. Tijdens de vlucht konden we Thialf en Rotstergaast duidelijk zien liggen en zelfs huize de Vries hebben we kunnen ontdekken vanuit stoelrij 5 in onze boeiing 737-800 van SAS.

Aangekomen op Oslo Gardermoen Airport wat geld gewisseld, treintickets geboekt en met 200km/u op naar Oslo waar het best wel lekker warm is.
Grote speurtocht met veel gesleep en een beetje (lees: behoorlijk) wat stress af en toe konden we eerst de kamer van Jantine betreden en een tijdje, een bus, wandeltocht en tramreis later de kamer van Folkert. Beide niet erg groot maar goed genoeg om in te kunnen leven.

Eerst de kamer van Folkert ingericht.
Vanavond even simpel (spaghetti uit pottie speciaal) gekookt en daarna de kamer van Jantine verder op orde gemaakt.

Morgen een dag lang de stad verkennen en genieten van het mooie weer en elkaar.

Oslo, een erg mooie stad! En vriendelijke mensen.
Groetjes Folkert en Jantine.

• 15 Augustus 2012 - 09:31

Catharina:

Heey kinders, fijn jullie zo'n mooie bijzondere vlucht gehad hebben. Geniet van de stad en we zijn heel benieuwd naar het volgende verslag! Dikke tut!

• 15 Augustus 2012 - 11:55

Marten En Tineke:

Heel veel plezier in Oslo en wijde omgeving!

• 15 Augustus 2012 - 13:30

Ylse:

Heeee dude's! Mooi dat jullie er veilig zijn!
    en die foto van heit!! HAHAHA ge-ni-aal! Xxx

• 15 Augustus 2012 - 18:46

Akke Attema:

He Folkert en Jantine, Leuk om jullie zo te kunnen volgen. Het is stil in huize Attema !!
    Veel plezier morgen bij de introductie-dag. Groet en veel plezier in Oslo!! Mem

• 17 Augustus 2012 - 08:34

Mini & Herman:

Hee Jantine &Folkert wat een prachtige foto's ook op Facebook, fijne tijd daar, geniet, enne jullie stralen!! Lfs m en h

Tags: aankomst, oslo