Laatste avond in Nederland - Reisverslag uit Rotstergaast, Nederland van Folkert en Jantine - WaarBenJij.nu Laatste avond in Nederland - Reisverslag uit Rotstergaast, Nederland van Folkert en Jantine - WaarBenJij.nu

Laatste avond in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Folkert en Jantine

13 Augustus 2012 | Nederland, Rotstergaast

Lieve allemaal,

Hier voorlopig het laatste berichtje vanuit Nederland. Allereerst iedereen bedankt voor de bezoekjes, berichtjes en lieve attenties. Heel erg leuk! De koffers zijn gepakt en morgenochtend vliegen wij om 11.10 vanaf Schiphol richting Noorwegen. Zoals de meesten van jullie wel weten zullen wij ruim vier maand aan Oslo University College gaan studeren en in Oslo gaan wonen. De vakken die wij gaan volgen zijn Strategic analysis, International marketing, International economics, Noors en Project management and development. Een leuke uitdaging in hopelijk een erg leuke stad en prachtig land (waar we ook veel van hopen te zien).
We zijn te bereiken via skype, facebook en e-mail. Wanneer we gearriveerd zijn hebben we ook de adressen waar we verblijven. Wanneer jullie deze willen weten, stuur even een mailtje!

Veel liefs,
Folkert en Jantine

• 13 Augustus 2012 - 21:56

Bia:

Goede vlucht morgen!!En heel veel plezier!!dikke tut de Veenstra`s